Retour:
Het verkeerde besteld? Geen enkel probleem. Indien het product in de originele verpakking binnen twee weken aan ons terugestuurd kan worden, dan nemen wij het graag weer retour. Het product kan opgestuurd worden aan Alles voor de Buitenkok, Havinghastraat 34, 1817 DA Alkmaar.
Garantie:
Indien uw product kapot gaat, is de garantietermijn van de producent van toepassing. Er kan in de volgende gevallen geen aanspraak gemaakt worden op garantie;
Garantieprocedure:
Om aanspraak te maken op garantie kunt u ons hiervoor een email sturen waarin het defect duidelijk is omschreven. waarna wij de aanvraag aan u zullen bevestigen. Het defecte product dient vervolgens afgeleverd te worden op het vermelde adres in de bevestiging.
Kosten
Indien er kosten moeten worden gemaakt voor een product of onderdeel van het product dat buiten de garantie valt dan komen de kosten voor rekening van de koper. De koper wordt in dat geval eerst op de hoogte gesteld van de kosten die er aan verbonden zijn. Als de de koper niet schriftelijk akkoord gaat met de reparatiekosten dan krijgt de koper het product retour tegen de gemaakte onderzoekskosten.